Knäpp?

Jag känner mig knäpp? Har lite småt panik för att skolan börjar snart men samtidigt känner jag mig glad?  Är nog lite smått förvirad för tillfälet och den här sommaren har gått äckligt fort och det känns inte som om den varit så rolig? Det är väl sant då att hur äldre man blir hur tråkigare blir det? Men uuuusch, tur att det är bra väder idag så jag kan sitta ute lite :) Ska träffa Jonas imorgon :D:D Vi ska gå på skäninge marknad, woho vad mys :D Har inte träffat pojken på 10  dagar haha inte så långt då kanske men inte varit ifrån varandra längre en än vecka förut sen vi blev tsm det ni! Snart kommer väl Matilda också?, vi skulle ialf ses idag så och vi ska prova på afrikansk dans ikväll, hopas det svalnar till bara annars orkar jag inte :0:) Jag kom hem från Landskrona igår föresten en heldags åkande är inte kul alls :(  Nästa resa kanske blir till karlskoga på lördag om det blir boda borg? HOPPAS HOPPAS HOPPAS :D  På fredag ska jag och Jonas ialf sova i hans båt troligen kan nog bli rätt så mys :D Och på söndag ska vi till min broder för att fira att han blir ett år närmare 30 ;) Så upptagen i helgen alltså, men det gillas :D Oh den 22 drar jag och Irini till bulgarien, det ska bli spännade :D:D

På måndag har jag och Jonas även varit tsm ett halvår, fan vad tiden går fort :0

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0