Min röst =/

Så vare tisdag och jag har vairt hemma idag. Igår gick jag till skolan, det va lite jobbigare en vanligt men bara för att jag var så trött och inte mådde jätte bra. Folk sa åt mig att gå hem och fråga vad jag igentligen gjort så skratta det åt mig :(  Taskigt! Nerå förstår dem hur kul låter jag inte med min hesa hals? När jag kom hem igår somna jag men sen plugga jag lite ialf:)
Och idag är min röst ännu sämre, får knappt fram orden så jag kände men fan kan inte tappa rösten helt och hållet stannar hemma idag och drar imorgon, för då har vi internationella lektionen som vi har en gång i veckan och hela dagen, svårt att ta igen om man missat så bäst man är där, halsen är inte bättre fast jag varit hemma, men måste gå imorgon, hoppas bara inte jag tappat rösten  helt för då kan det bli svårt, ska även försöka få tid på vårdcentralen imorgon, hoppas jag får något som ger min röst tillbaka, aldrig vartit å här hes! Prata med min tränare i tele förut, och det gick inte så bra fick ju knappt fram några ord, haha tur att man känner han så pass bra annars vore det fan pinsamt! Fast han bara skratta och när jag skrattar låtar jag lite som en åsna typ, aja läst ut boken idag som vi har på internationela kursen, bra det (Y) Och gjort en del på historie arbetet men inte klart, blir så seg nog för att jag ofta är trött  men ännu mer trött nu när jag är förkyld. Ska nog kolla på idol sen vid 8 ialf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0