Onsdag

Nu sitter jag här och gör inte allt för mycket, mamma ringde och väckte mig som vanligt vid 10:30 för att jag skulle äta frukost och ta insulin. Ja självklart tog jag insulinet, men som vanligt fick jag inte i mig någon frukost, åh jag vet sånt är inte bra. Försökte somna om men det gick inte låg och tänkte som vanligt. Ska nog göra mig iordning snart, fast jag känner att jag inte har någon kraft för det. Ska bort till vårdcentralen sen, ska prata med någon snubbe. Så att jag kan få fortsätta ha sjuksrivning från skolan när den börjar igen. Det kanske ni inte visste? Men jg har haft den sen i 9an jag klarar inte gå i skolan på heltid, och jag måste ju få mitt studiebidrag men av vissa skäl får jag sjukskrivningen och mitt sudiebidrag, det är bra det, fast man skulle ju hellre orka att gå helttid i skolan. Ikväll vet jag inte? Pratades om igår att vi brudar kanske skulle hitta på något? Men jag vet inte, sånt som märks.

Annars vil jag ha ny musik, förslag på bra låtar? Jag är så dålig på att hålla reda på nya artister och ny musik, jag är så efter i det, det är jag nog i det mesta, de enda som jag kan hålla reda på är väl Henke, men har inte så mkt kolla på vad han gör nu för tiden heller faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0