Sommaren är slut.

sammanfattning sommaren 2008


- gjorde du något i sommar som du aldrig gjort förr?
Jo man gör väl alltid grejer man aldrig gjort för, t.ex krogen har ju inte kommit in där för;)

- dog någon som stod dig nära?
Nej

- vilka länder besökte du?
Inga =/

-är det något du saknar sommaren 2008 som du vill ha sommaren 2009?
Jo jag vill alltid ha mer grejer, tiden kunde ju gått saktare t.ex

- vilket datum från sommaren 2008 kommer du alltid att minnas?
Inget specielt faktiskt :)

-största misstaget?
hehe så öppen är jag inte..

 

- har du varit sjuk eller skadat dig?
Japp både och.

- bästa köpet?
Hm, har inte direkt köpt så mkt så, vettefan ^^


- vad spenderade du mest pengar på?
Alkohol, som vanligt? :P


- gjorde någonting dig riktigt glad?
Jo, utan kompisarna så är man ju inget!


- vilka låtar kommer alltid påminna dig om sommaren 2008?
Hm har faktiskt ingen :P


-

är du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare somrar?
Jag önskar men nae allt blir jobbigare, räcker det med svar?

 

- vad önskar du att du gjort mer?
Allt!

 

- vad önskar du att du att du gjort mindre?
Varit på dåligt humör..

 

- hur tillbringade du din midsommarafton?
I harge med massa folk!


- blev du kär i sommar?
Njae,

 

- hur många förhållanden?
Inga =)

 

- favoritprogram?
Sex and the city

 

- bästa boken du läste i sommar?
Läser inte så ^^


-

största musikaliska upptäckten?
hm, att jag fortfarande inte kan sjunga? :P


-

något du önskade och fick?
Mjo, jo i present fick man ju det så. JA :)

 

- något du önskade dig men inte fick?
Så äre alltid.

 

- vad gjorde du första dagen på sommarlovet?
Va bakfull och kolla fotboll tror jag ;)


-

finns det något som skulle gjort din sommar bättre?
Ja absolut.



- hur skulle du beskriva din stil sommaren 2008?

Allt möjligt faktiskt :P


-

vad fick dig att må bra?
Mina vänner som alltid :) <2


-

vem saknade du?
Ella!


-

de bästa nya människorna du träffade?
Ja man har ju träffat en del men jag säger alla får en poäng från mig :D


-

sommarens sötaste?
Oskaar (:

-

sommarens besvikelse?
Tar vi inte upp


-

sommarens bästa?
Blandat :)


- sommarens snällaste?
Rebecca som hjälpt mig många gånger, denna sommar <3


- sommarens roligaste?
Oh, jag vet inte det är blandat finns nog ingen favorit:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0