Mina hjärtegull

Det finns två monsterungar i mitt liv som kan göra mig irrterad när de inte lyssnar! Men oftast är de snälla när jag träffar dem. Jag talar förstås om Tuva och Leo! När de busar ibland och då man inte borde skratta så gör man det ändå för att de är så tokiga. Tuvas kommnetarer får mig att skratta massa och Leos allas grimaser och han farande får en också att skratta. Men ungen biter mig ibland men jag förlåter han allitd när han kommer och pussar mig på benet eller överfaller mig med pussar. Tuva är ju bara toksöt nu när hon är med så mycket och pratar. Faster blir så stolt över båda! Jag ska alltid försöka att finnas för dem och lära dem av mina misstag, helt enkelt göra så gott jag kan. Menar vem vill inte vara världens bästa faster åt världens bästa monsterungar! Jag älskar dem så mycket! Ni kan läsas Sandras blogg det är deras underbara mamma som skriver den! Där skriver hon om ungarnas vardag och även om hennes och min brors vardag och ungarnas påhitt och kommentarer. Älskar att läsa om vad de gör för man får sig alltid ett gott skratt och då är det inte bara för ungarna utan för att min bror kan vara trög ibland!  Hihi;) Bra att du skriver Sandra! Men min bror är snäll :) Jag såg upp til han när jag va liten han va ju så cool med sina 10 år äldre och som du säger Mattias du kanske inte va världens bästa förebild men du gjorde mig tuff och om jag inte varit så pass tuff kanske jag inte klarat alla motgångar jag haft och de fler jag kommer få! Och Sandra som funnits i livet sen jag va 9 nae bättre fruga kan du inte ha bror!


Tuva <3





Leo <3
Har  väldigt dålig med bilder på mig och Leo men han sitter ju aldrig still så :0




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0