Jag är sjuk och har halft tappat rösten!

Har tråkigt! Vaknade imorse och hade ont i hela kroppen kändes som jag knappt sovit i en timma så ringde praktiken, de förstod att jag behövde vara hemma de sa ju redan igår att jag lätt illa.. Hostar, nyser, snörvlar och låter hes sen är man trött, har feber och huvudvärk men mitt immunförsvar har väl försvunnit igen och det blir som för jag blir jämt sjuk! :(


Visste du att..

Visste du...

att jag vill ha- en störe säng!
att min senaste kyss - var en hej då kyss innan bussen kom :(
att jag lyssnar mest på - Matilda
att jag pratar - väldigt mycket;)
att jag inte gillar - att ha sånt dåligt immunförsvar!
att min bästa vän är - snart kommer vara för långt ifrån mig =/
att min första riktiga kyss - var för så länge sedan att jag inte minns när jag fick den?
att jag avskyr när folk snackar - skit om mina vänner!
att kärlek är - helt underbart :)
att jag gillar att - sjunga
att jag alltid kommer att - finnas för dem som behöver mig!
att jag är hemligt förälskad i -Joey ? ;)
att sist jag grät var - föra veckan nån gång när jag fick reda på en väldigt tråkig sak...
att min mobiltelefon är - trasigxD Har Jonas gammla ^^
att när jag vaknar på morgonen - vill jag aldrig gå upp
att innan jag går och lägger mig - sätter jag nästan alltid på tvn.
att idag har jag -  kollat på tv och tyckt synd om mig själv?
att jag just nu tänker på - Jonas <3
att i kväll ska jag - Räkna matte
att i morgon kommer jag - gå till skolan och efter det åka till Jonas :)
att jag hoppas - på att gå ner i vikt!
att jag verkligen vill - må bättre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0