Dessa dagar har seglat förbi.

Förföra tisdagen var jag med Beccy, vi handlade mat och snackade. Sen kom Mats så bakade vi pizza tillsammans.
 
Jag och Beccy i Stockholm föra sommaren.
 
Förföra onsdagen vart det att fixa lite saker. Sen hälsade jag på Diva, där jag var tjejcoach för två år sen. Förföra torsdagen vart det att ringa lite jobbsamtal sen hänga med Emil som var snäll och hjälpte mig att fixa med lite saker på datorn, så nu mår den bättre igen! Förföra fredgen jobbade jag mitt första pass som fritidsledare på en fritidsklubb i Talboda 13-17. På kvällen blev det att va med Matilda, mat, snack och idol. Förföra lördagen vart det att hänga hemma hos Rebecca. Hon färgade mina ögonfransar och mitt hår.
 
Så här ser det ut nu.
 
Förföra söndagen var jag på en ny intervju hos en familj. Så fick lite tider av dem då jag ska ta hand om deras grabb! Sen hälsade jag på min syster och lekte med hennes söner.
 
Linslusen Oliver.
 
Föra måndagen vart det en fika på stan med Steffi, sen täffade vi på Malin. Så hängde med henne hem, där det slutade med att vi drack. Där rök mitt uppehåll på fem veckor utan en droppe alkohol. Men vi gick ut och träffade på ensam mamma sökande gänget. Vilka killar alltså, förstår ju varför de var med i tv. Avslöjade väl en hel del, inte för jag kollat på programet men ;)
 
Några av deltagarna.
 
Föra tisdagen var jag med Ella och sen jobbade jag som barnvakt en 17-19.30.
Föra onsdagen körde jag, Malin, Hanna, Steffi och Ellinor musikquiz på Harrys.
 
Föra torsdagen tog jag en fika och gick på bio med Marcus. Föra fredagen jobbade jag inom LSS på Ekholmens fritidsgård 13-15 och sen kvälls pass med ungdomarna på Sturefos fritidsgård 17-23.30
I lördags var jag på Bergas fritidsgård 18-00. I söndags vart det att umgås med Marcus.
 
I måndags var jag på möte angående timvikarie jobbet inom fritdsledareyrket. Sen tog jag en fika med Steffi.
 
Steffi och jag i sommras.
 
I tisdags tränade jag mitt första pass på tre veckor då jag varit sjuk i över tre veckor. Blev förbränning i 30 min. Sen blev det bio med mamma på kvällen. I onsdags jobbade jag inom LSS 13-17. Sen fick jag en glad överraskning, att mina två kompisar ifrån Karlskoga skulle handla ifrån en kille i Linköping. Så Sabina och Anders kom hit och så hade vi taco mys hos Beccy. I torsdags jobbade jag på Linghems rastverkSamhet 9-13, sen blev det barnvakts jobbade 15.30-17.30. I fredags var jag barnvakt åt en annan familj 17-00. I lördags var det klädbytardag på Arbis där jag jobbade 13-20. Sen vart de lite käk och fotboll på Olyears med Rebecca. 
 
Det jag åt.
 
Rebecca var tvungen att ta en shoot när Tyskland förlorade med 2-0 mot polen,
 
 
I går(söndag) var jag först med mats som kom med en bukett blommor till mig. Så sött! Sen blev det äppelpaj och sleepover hemma hos Beccy. 
 
 
 Tyvärr har jag hostan smugit sig tillbaka lite igen och ävenlite ont i örat och halsontet. Så¨vart värre efter jag tränat. Fattar inte vad det är för fel på mikg. Så fort jag tränar åker jag på en ny förkyldning!
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Tiden gar fort da man har roligt ;-)

SV: din toka, jag skrev ju att glassen var god, inte att den inte var god ;-)

2014-10-13 @ 14:36:14
URL: http://www.sugarrush.devote.se
Postat av: MADDISENJ.SE

Tack! Härliga bilder

2014-10-13 @ 18:39:03
URL: http://maddisenj.se
Postat av: Ida Lindborg ♡

så roligt! :D

Sv: tack så hemskt mycket! :D kram

2014-10-13 @ 18:49:32
URL: http://youknowiidaa.blogg.se/
Postat av: anniepiie

härliga bilder från dagarna som gått! :D

2014-10-13 @ 19:31:25
URL: http://anniepiie.blogg.se
Postat av: Sara Ekman

Hoppas inte du blir sjuk :/

2014-10-13 @ 19:48:06
URL: http://aamaziing.blogg.se/
Postat av: Kajsa-Stina

Så fina bilder! Men synd om du håller på att blir förkyld :( Håller med dig om att veckorna går sjukt fort! Men jag gillar det också. Tycker om att inte dagarna står still och att det går framåt :)

sv: Ja visst ser det gott ut! Älskar fisk och sås jag med hihi :D

Okej. Man får vara uppmärksam på sin kost så man inte skapar diabetes typ 2. Usch vad man ska oroa sig för allt nu för tiden.. Men man lär sig nog hantera det :)

2014-10-14 @ 09:49:58
URL: http://www.anorexinojag.blogg.se
Postat av: Nelly

Det låter som härliga och händelsefulla dagar! :) Hoppas bara du slipper bli sjuk! :/

2014-10-14 @ 13:21:01
URL: http://justanothermortal.blogg.se/
Postat av: Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Krya på dig! Tyvärr låter det som för mig. Blir typ alltid sjuk efter träning, men jag kör på i alla fall. Bra eller dåligt, det vet jag inte.

2014-10-14 @ 16:38:49
URL: http://sessie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0