Let it go.

Har inte skrivit på ett tag nu igen. Har redan hunnit hända en del tråkigheter och fått ett tufft beslut att fatta så mitt år börjar inte så bra. Men eftersom jag kanppt berättar för mina vänner om vad som händer så ska jag heller inte gå in på detaljer här. Men för mig är det skönt att skriva av mig och därför tänkte jag gå igenom lite snabbt om det roliga som jag gjort det senaste tiden.
 
Jag firade in det nya året först hos Nina, sen annan fest och sen ytterligare en fest där vi skålade tillsammans med både gamla vänner och nytt folk. Sen drog vi ut på krogen en sväng. En lyckad kväll!
 
Sen har jag umgåts med Beccy, tagit om min piercing den som jag har ovanför brösten då jag invigde året med att tappa min översta. Sen har jag fikat med Iza, ätit middag med Steff och hängt med Natta.
 
Middag med Steff.
 
Sen har jag firat Henke med trevligt folk!
 
Sen har jag pluggat, varit på bio med mamma, varit med Matilda och börjat skolan igen. I Karlskoga har jag pluggat, tvättat, handlat, varit i skolan, varit på möten och gjort ärenden. Jag har festat med Sabina och Anders. Ätit middag med Becca och Karin.
 
 
Jag har varit med i tidningen och radion för att visa upp evenemang som vi har för att samla in till förskoleprojektet.
 
 
Jag har satt upp affischer i hela stan, förberett för våra två evenemangs kvällar. Varit med Anders, Abdul och Hanna. Haft en hiphop kväll och loppis för insamling til förskoleprojektet.
 
Jag har städat rummet, fortsatt att plugga och varit i skolan så mycket jag orkat. Avslutar inlägget med en glad bild för det är det jag vill vara och det är de ljusa stunderna som får mig att orka när jag har det som värst!
 

Kommentarer
Postat av: Nelly

Trist att ditt år inleddes med tuffa beslut - men det hela blir säkert bra i slutändan och hoppas att resten av året blir bra för dej! :)

2014-01-24 @ 00:12:25
URL: http://justanothermortal.blogg.se/
Postat av: Johanna - A dream as a model ♥

trevligt och många bilder!! :D

2014-01-24 @ 19:05:40
URL: http://jonza.blogg.se
Postat av: Annika

Tråkigt att det börjat tufft men förhoppningsvis blir det ljusare nu!

2014-01-25 @ 23:01:56
URL: http://bringblingtoeverything.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0