Föra veckan och lite av kanotfärden!

Föra onsdagen vart det skola, sen boda borg med de som bor på internaten. Mitt lag klarade 8 rum och vann, woho,:). När jag kom hem blev det att plugga. Föra torsdagen vart det skola,handla, fixa med lite saker, internat möte och innebandy i 90 min. 25 blåmärken är jag uppe i nu ;). Föra fredagen vart det skola, träna ett konition och styrke pass, packa och sen grilla och njuta av vädret med Sonja, Gustav, Viccan, Karin, Alex, Mustafa och Becca.
 
Föra lördagen kom min bror, mamma, Tuva och Leo hit. vart att busa med dem sen packa hem lite saker då jag över sommaren inte kommer ha kvar mitt rum här då det hyrs ut så flyttar till Linköping över sommaren. På kvällen vart det att umgås med Viccan och Gustav. Föra söndagen vart det åka till Mariebergs köpcenter med Viccan. På kvällen blev det se Sverige ta VM guld och plugga.
 
I måndags vart det skola och plugga. I tisdags blev det skola, handla, packa och plugga. I onsdags vart det kanotfärd vi paddlade väl i 3 timmar ungefär innan vi slog läger. På kvällen lagade vi mat, jag tog årets första dopp och så körde vi lära känna kort där man fick göra saker och svara på frågor. I torsdags var det en tung dag, regnade och blåste massor så man var trött och frös. Vi hade en del pauser så var ute länge på sjön den här dagen också, 6 timmar ungefär men då stannade vi ju och lagade mat också. Men efter torra kläder och mat hade vi mys vid brasan med fika och prat. I fredags var vi väl ute i 6 timmar med mat och vilan i mellan. Var väl hemma runt halv sju så då vart det att fräscha till sig, packa upp och slöa. 
 
I lördags vart det skola då vi var på en kulurfestival, där det var workshops, utställningar, folks som uppträdde och museum att gå på. På kvällen blev det Örebro med Karin där vi ät middag, tog en drink och såg på Iron man 3!  I söndags vart det att plugga, tvätta och små packa lite.
 
 
Bilder ifrån när Tuva och Leo var här föra lördagen!

Kommentarer
Postat av: Sara - Hold on be strong

Härliga bilder :)

2013-05-28 @ 03:25:51
URL: http://saraleasofia.blogg.se
Postat av: Annika

Det låter som att ni har det riktigt roligt på skolan :)

2013-05-28 @ 09:04:47
URL: http://bringblingtoeverything.com
Postat av: caroline

Mysiga bilder :)

2013-05-28 @ 11:57:58
URL: http://celandine.blogg.se
Postat av: Sara Ekman

söta ^^

2013-05-28 @ 15:09:16
URL: http://aamaziing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0