En del av allt jag är tacksam för.

Min älskade hund som jag älskar mest i hela världen. Hon gör en alltid glad och hon har verkligen en speciell personlighet som alltid får en att skratta. Så stolt över att hon är en del av mig!
 
Mina fina syskonbarn. Allas deras underbara söta och härliga kommentarer. När de vill sitta i knät och hålla hand. När man får höra att Alexander frågar efter en. När Leo säger att han saknar en och när Tuva bara vill hänga och mysa med sin faster.
 
När solen tittar fram och hela världens bara känns så mycket vackrare.
Mys kvällar med fina vänner!
 
Galna och roliga festtillfällen.
 
Att jag kan äta mig mätt varje dag.
 
Att ha såna här knäppa, glada och suddiga bilder som bevis på att man trivs med sina vänner och skrattar så mycket att man inte kan hålla kameran still.
 
Att kunna komma in från kylan och att jag alltid har någon stanns att bo.
 
Resa runt och se så mycket vackert. Både i Sverige och i resten av världen.
 
Ha råd att köpa saker, som att ta en enkel fika med en vän.
 
Ha en mamma som stöttar mig och försöker hjälpa mig så gott hon kan.
 
Att jag har massor fina vänner!
Att jag fått träffa så många nya och fantastiska människor i mitt liv den senaste tiden.
 
 
Att jag på egen hand kan ta mig till en affär utan problem. Jag har en fungerande kropp som inte hindrar mig ifrån att kunna gå.
 
Att jag får komplimanger för mitt utseende och personlighet.
 
Att jag inte är tvingad till att följa några traditioner eller att tillhöra en religion.
 
Att jag har en chans till att utbilda mig om jag vill, även om det är tufft och jag får ta lån. Så har jag en val  möjlighet.
 
Att jag "bara" kan göra en sån sak som att simma. Som många i världen äns aldrig får lära sig.
 
Få prova på ny smaker av allt som man kan äta och dricka.
 
Ha kläder som jag själv gillar och som får mig att hålla mig varm.
 
Kunna dröma, hoppas och önska om det lite bättre.. Även ha såna "fåniga" drömmar som att bo granne med Henrik Larsson och åka runt i hans snygga bil.
 
Göra roliga saker som dansa, bowla, gå på bio. Allt man känner för.
 
Få testa ny saker. Även om man inte gillar det, Upptäcka världens alla aktiviteter och sysselsättningar.
 
Minnas härliga barndoms tider som då alla åt Jenka.
 
Det är viktigt att aldrig glömma allt man har, även i de mörkaste stunderna. Finns så mycket att vara tacksam för. Det här är bara en del av allt som jag är tacksam för!
 

Kommentarer
Postat av: ♣ Ida - Hon som föddes med LKG

söt hund på översta bilden :)

2013-03-24 @ 16:48:03
URL: http://idahtt.blogg.se
Postat av: Julclaude - Nudity is not a crime!

Så fina människor du har i ditt liv. Såna här inlägg ger verkligen perspektiv, man tänker inte alltid på hur bra man trots allt har det och vilka fina människor man har runt omkring sig. Och vilken fin hund du har, så sööt =)

2013-03-24 @ 20:51:14
URL: http://vanissajulclaude.devote.se/
Postat av: Liene

Tack fina du :)

Fint inlägg. Kul att läsa.

2013-03-25 @ 12:13:12
URL: http://lifefromwithin.blogg.se
Postat av: liborius

härliga bilder:)

(jag har bytt blogg, så bloggar inte på liborius.blogg.se mer:))

2013-03-25 @ 12:30:55
URL: http://glossfashion.com/liborius/
Postat av: Nelly

Härligt och bra inlägg! :)

2013-03-25 @ 18:38:58
URL: http://justanothermortal.blogg.se/
Postat av: Annika

HAhahaha så himla mycket härligt du är tacksam för! Man blev glad av inlägget!

2013-03-25 @ 21:37:13
URL: http://bringblingtoeverything.com
Postat av: Anonym

Awwiiie love YOU ! Så sjukt förresten för bara ngn timme sen tänkte jag lägga upp en status där jag skulle skriva hur glad jag va över mina vänner familj min lägenhet osv osv , jag uppskattar med det jag har hihi :)

2013-03-25 @ 22:23:48
Postat av: Anonym =Nathalie

Jag glömde skriva men de va jag Nathalie som skrev :)

2013-03-25 @ 22:24:30
Postat av: anna

fint inlägg! så mycket att vara tacksam för :)

2013-03-26 @ 00:09:53
URL: http://aannnnaaaa.blogg.se
Postat av: Moa Kandelin

Vad fina bilder :)

2013-03-26 @ 08:03:20
URL: http://moakandelin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0