I Linköping levererar jag.

Föra måndagen var jag med Natta, vi åt på Legends och kollade på när Sverige spelade vänskapsmatch mot Makedonien. I tisdags vart det att träna konditions och styrke pass med Jillian Michaels i 30 min och sen ta en powervalk på 4km. Sen vart det att åka till Norrköping med Ella för att bara få lite miljöombyte, även om de har samma affärer som i Linköping så gick vi gick i affärer och åt middag.
 
Natta, jag och Ella på förfest hos Ella i Mars.
 
I onsdags vart det att åka till Linghems utomhus bad för att sola och bada med Kim. Simmade i 15 min, sen drog vi och åt och tog en fika hos min granne. Sen tränade jag en timme på motionscykeln. I torsdags vart det att åka till Valla med Alexander och mamma, där de hade aktiviteter för barn, lekte, kollade runt och åkte tåg. Jag hade jätte ont i huvudet när jag kom hem så somnade vid 8 och vaknade vid 2 på natten av att jag hade lågt blodsocker, så fick äta. Eter det kunde jag inte somna, så var vaken i över ett dygn.
 
Var lite sådär övertrött när jag nästan hade varit vaken i ett dygn så här såg jag ut 1 på natten då.
 
I fredags vart det att ringa samtal, träna ett förbrännande pass i 50 min och sen träffa Beccy. Vi hängde i trädgården, åt mat hos henne. kollade på Sverig - Österrike och bokade resa till Sthlm! I lördags vart det trädgårn med Beccy igen där vi åt lunch. På kvällen blev det middag med Jonny och bio. Vi slog på stort och såg två filmer. Baksmällan och after earth. Sen tog vi en promenad hem på 6km.
 
Jag och Beccy ute på krogen i april.
 
I söndags vart det tornby med mamma. Sen vart det att testa två nya pass med Jillian Michaels. Cardio+Kickbox och killer abs i 50 min sammanlagt. Idag har jag varit på stan med Steff, shoppat och Fikat.
Jag och Steff på fest hos Bine i April.

Kommentarer
Postat av: Cajsa Lindahl

hihi tackar! ^^

2013-06-10 @ 20:29:05
URL: http://cjssong.blogg.se/
Postat av: Julclaude - Nudity is not a crime!

Så fina bilder på er, vad härligt i verkar ha haft det =)

2013-06-10 @ 22:53:11
URL: http://vanissajulclaude.devote.se/
Postat av: Sara Ekman

Gött med träning :)

2013-06-10 @ 23:05:13
URL: http://aamaziing.blogg.se/
Postat av: caroline

Fina bilder :)

2013-06-10 @ 23:38:38
URL: http://celandine.blogg.se
Postat av: Annika

Härligt med 2 filmer på en gång när man är på bio :)

2013-06-11 @ 12:20:10
URL: http://bringblingtoeverything.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0