Jönköping och Stockholm.

I måndags vart det att dra till Jönköping för att hänga med John. I tisdags blev det minigolf med John och Martin och sen se Sverige lira på kvällen! I onsdags vart det en slö dag med John. I torsdags åkte jag hem på eftermiddagen och på kvällen blev det fest. Beccy och Rebecca tyckte att jag behövdes firas då jag inte fått några presenter eller uppvaktning under dagen så de bjöd på dricka och festen slutade 6 på morgonen!
 
I fredags efter tre timmars sömn vart det att dra till Sthlm med Beccy vi gick på fiskspa som jag hade vunnit ifrån fina människor ;) Sen på kvällen drog vi ut till krogen sommar. Fem slutade denna fest kväll så blev åtminstone fyra timmars sömn!
 
 
 
I lördags vart det att åka till Haga parken och fjärilshuset sen på kvällen fest igen, blev stureplan och ambassadeur, 6 på morgonen slutade festen. Så ni kan ju förstå hur lite jag sovit då det bara blev tre timmar sömn denna natt med.
 
I söndags gick vi runt lite på stan och gamla stan innan vi tog tåget hem på kvällen.
 
Idag har jag varit med Ella och Devin och badat. Sen sätt Frankrike - Danmark spela kvartsfinal. Danmark vann i straffar! Riktig sjuk och spännande match!
 
 

Kommentarer
Postat av: Erica

Kul med Stockholm! ;)

2013-07-24 @ 20:29:21
URL: http://faithhopelove.blogg.se
Postat av: Felicia

Nätter på Amba slutar aldrig bra ;) haha

SV: tack bästa!

puss

2013-07-25 @ 01:42:35
URL: http://fjaelkis.blogg.se
Postat av: Lajna

Åh, jönköping. Det är nästan så jag längtar hem lite till Sverige.

2013-07-27 @ 01:03:28
URL: http://lajna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0