Häng på Bråvalla festivalen!

I tisdags vart det planerings möte för lägret jag ska vara tjejcoach på. Sen handla inför Bråvalla och 60 mins träning på motionscykeln. I onsdags vart det att packa och sen hänga med David. Vi drog till Norrköping för jag tänkte hämta ut mitt festival armband men vi stod i två timmars bilkö och då var vi inte ens framme där man hämtade ut så vi vände. Det var kaos! Sen fick vi motorstop tre gånger med, hahaha fattar inte. Så vandring på motorvägen och liftning blev det. Sjuk rolig kväll/natt ialf!
 
I torsdag vart det att dra till Bråvalla, träffa Jessie, hänga med folk gå på icona pop, Rammstein och Mackelmore. Så sjuk grym var Mackelmore! Dansade i lera 6 på morgonen och la mig vid 8 och sov i två timmar! I fredags vart det att träffa Jessie igen, hänga runt med massor folk. Man hängde mest på campingen och snackade med alla runt omkring. Folk var så sjukt roliga, snälla och störda! Lyssnade på Hoffamaestro och Green day. Satt och ass garavade till 8 på morgonen och sov bara två timmar denna natt med. I lördags fortsatte jag att flänga runt och ha sjukt kul. Nu kände man massor  med folk och gick oh hängde med dem. Lyssande på David Batra, Nääk och Nimo,Takida,  Mando Diao, Volbeat och Avicii. Fanns massor fler band  som man var sugen på att se under dagarna men tiden gick föööör fort och jag hade för roligt på campingen. Dansade och sjöng sju på morgonen och sov inget!
 
I söndags åkte jag hem. Tuva, Leo och Alexander kom hit så lekte med dem. I måndags vart det att åka och köpa glass, bada och leka i en Tema park som innehöll vatten. Badad med kläderna på jag och ungarna. Helt galet och kul! Idag har vi var varit på leksaksmuseet, lekt i en annan tema lekpark och varit på stora Cloetta center. Sen har vi varit hos min syster och lämnade av Alexander då vi varit barnvakt åt honom när min syster var på sjukhuset och födde oliver. Så blivit moster igen :)
 
Bilder från Bråvalla kommer! Så länge tar vi en fest bild på mig ifrån Februari.
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara Ekman

Najs :)

2013-07-03 @ 11:46:40
URL: http://aamaziing.blogg.se/
Postat av: Isabell Lundqvist

gud vad fin blogg=)

2013-07-03 @ 13:00:24
URL: http://isabellviolalundqvist.blogg.se/
Postat av: caroline

Lät ju grymt! Lyckad festival :)

2013-07-03 @ 22:58:07
URL: http://celandine.blogg.se
Postat av: Erica

Svar: Ja, precis! :) Hon var döv, jag bad för henne och sen hörde hon! Jesus is a miracleworker! :) Det står i Bibeln att vi ska be för de sjuka och de ska bli friska...

Låter som att du haft riktigt kul! :)

2013-07-04 @ 09:59:06
URL: http://faithhopelove.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0