Fest, Västerås, vänner och spontant.

Föra tisdagen vart det trädgårsföreningen med min bror och hans familj. På kvällen var de här, sen kom min syster med familj, min farbror och hans tjej och min kompis Beccy vi firade mig lite och jag fick  400 kr, ett smycke och body lotion av dem. Vet att mina vänner reagerat på att jag inte fått något av mina föräldrar men min pappa har typ aldrig gett och mamma hade väl inte råd i år helt enkelt. Min smörgåstårta och tårta vart populär ialf.
 
Föra onsdagen va jag med Matilda på dagen och på kvällen vart det att äta taco, kolla på fotboll, baywatch och pippi långstrump på de sju haven hos Linkan. Föra torsdagen vart det lunch och stan  med Steff, sen vart det att dricka lite med Rebecca och vara ute. På natten hängde jag med David och Michel så två timmars sömn fick jag bara.
 
 
Föra fredagen åkte jag till Västerås för att hälsa på Karin som jag bodde på samma internat som jag. Vi åkte hem till henne och badade och sen blev det bio på kvällen med ett gäng, såg wolverine, sen tog vi en öl medens vi väntade på att bussen skulle komma.
 
Föra lördagen kom Sonja på besök som går i min klass, kul att hon var  i Västerås samma helg! Sen när hon hade åkt badade jag och Karin. På kvällen åt vi våflor och drack vin. Sen drog vi ut och drack lite och så kom Sonja och hängde med oss och lite annat folk. På natten naken badade vi hos karin.
 
 
Föra söndagen vart det att bada igen och sen åka hem från Väserås. Åkte direkt hem till Matilda och sov där.
 
Matildas katt Roffe gillade mitt bubbelvatten.
 
I måndags vart det middag med Natta sen va jag med Rebecca och drack igen. Sen mötte jag upp Maria så drog vi på äventyr med folk.Sov väl bara någon timme. Dagen efter hittade jag ett trasigt vinglas i väskan. Varför lägger folk vinglas i min väska liksom?
 
I tisdags vart att vara med Matilda, blev bjuden på god mat och så gjorde vi chokladbollar som vi alltid gjorde när vi var små! I onsdags va jag med Beccy för ,lite mat och snack.
 
Bild ifrån Sthlm.
 
I torsdags vart det att dra till Hjulsro och bada med Maria. I fredags vart det att dra till Sturefors för att bada med Jenny och jag brände mig! Tror det var årets varmaste dag! På kvällen vart det att sitta vid stångång och dricka med Richard och Uffe sen drog vi ut och såklart fick jag bara sova två timmar!
 
Solbränd ja!
 
Uffe fick för sig att ha mina trosor på huvudet ( ej avända då alltså! ) Måste alltid ha med mig exra kläder när ja alltid sover borta nu för tiden.
 
 
Richard bjöd på Champange med så man mådde ju illa dagen efter!
 
I lördags vart det söderköping för att bada och äta på smultronstället med Beccy. på kvällen satte vi ute med folk, sen när de drog hem fortsatte jag min kväll med att hänga med Richard . Vart en lugn kväll och jag somnade hemma för en gångs skull. Igår vart det lite häng hemma hos Nazanin och sen en fika på stan med Iza.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Amanda [SPONTAN]

Lät som en riktigt bra vecka! :)

2013-08-05 @ 12:35:46
URL: http://spontan.blogg.se
Postat av: cajsa

tack! Härliga bilder;) Lust med bloglovinbyte?

2013-08-05 @ 13:23:42
URL: http://dukanalltidtaentitt.blogg.se
Postat av: Felicia

alltså, tårtan, glassen och den lilla kissekattennn, åh.

SV: TAAAACK :D

puss

2013-08-05 @ 14:41:15
URL: http://fjaelkis.blogg.se
Postat av: Sara Ekman

så gott allt ser ut :D

2013-08-05 @ 15:13:04
URL: http://aamaziing.blogg.se/
Postat av: Sara

härliga bilder :)
bloglovinbyte?

2013-08-05 @ 16:49:44
URL: http://sarajosefin.blogg.se
Postat av: Johanna - A dream as model ♥

Åh maten ser riktigt god ut :)

2013-08-13 @ 21:20:59
URL: http://jonza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0