Tillbaka till Skolan igen.

Föra fredagen var jag med Carro, jag klippte mig och tog en ny piercing, en tragus blev det. Sen på kvällen blev det taco, och hårfärgning med Natta. Sen hem till Bine för fest med flickorna och sedan utgång.
Föra lördagen vart det att vara med Maria. Föra söndagen vart det att packa och sen kom Pelle åh Martin och hämtade mig så åkte vi till Karlskoga.
 
I måndags vart det skola, plugga, träna kondition och styrka i 40 min och fira att Gustav fyllt år. I tisdags vart det skola, träna ett förbrannade pass i 50 min och plugga igen. I onsdags vart det skola, söka jobb och cafe kväll där några studerande visade bilder från Gambia. Fick bekräftat att nästa år kommer jag ha praktik i Gambia och fick även erbjudande om en chans till att vara volontär där ett halv år sen, men vi får se hur allt blir. Så sjukt glad bara för att de tro på just mig! I torsdags vart det  skola, ringa om jobb, plugga då vi har massor läxor nu och sen spela innebandy i två timmar.
 
I fredags vart hemma studier då vi inte hade skola utan fick uppgifter att göra istället. Sen vart det att köra kondition och styrka i 30 min och på kvällen bio med Andreas. I lördags vart det en promenad på 5km, handla, damma, damsuga, skura golvet och plocka iordning i rumet. Sen film med Dennis och så häng hos Hanna med henne, Becca, Gustav, Bobban, Abbe, Alli och Tobbe. I söndags vart det att slöa och plugga.
 
Bilder från föra fredagen.
 
 

Kommentarer
Postat av: Annika

Jag var i Gambia för ca 20 år sedan och jag kommer ihåg att gatorna var gjorda av snäckskal!

2013-04-16 @ 09:35:35
URL: http://bringblingtoeverything.com
Postat av: liborius

härliga bilder:)
sv. grillat är så sjukt gott:D

2013-04-16 @ 10:14:00
URL: http://liborius.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0