Inflyttningsfesten hos Fanny.

Inflyttningsfesten blev lite stressig om man säger så. Jag blev hämtad på stastion runt 15:30, sen åkte vi och hämtade upp folk, handlade mat och alkohol. Vi kom hem runt 17:30 och när jag gick in i duschen så började de första att komma, det var ju liksom sagt att folk skulle börja komma vid 18. Så satt och sminkade mig när de första kom, typiskt Fanny planering att inte ha koll på tiden;) Mat fick jag inte fören 21:30 och för min diaberes är det STOR katastrof, så jag mådde ju dåligt sen såklart. Gick och la mig typ vid tolv för att jag mådde så dåligt. Lite tråkigt att missa halva festen, men hade haft kul innan jag mådde dåligt och vart ju väckt några gånger så somnade tillslut helt och hållet vid 5 på morgonen. Hade ju såklart önskat att folk lyssnat på mig så jag kunde fått mat tidigare men hann ju festa i en fem timmar ialf:)
















Angående häst bilderna, Fanny bor ju ute på landet där alla har hästar. Tjejen jag var med när bilderna togs har sin häst där och det är hennes häst som får "lukta" på vinet. Vi gick ju liksom inte till någon okänds häst och bjöd den på vin.! :)

Kommentarer
Postat av: Vivi

Hi hi annars hade du kanske blivit känd som tjejen som gör hästarna oregeliga :P

Trist bara att du inte fick mat, man tycker ju ändå folk kan förstå hur diabetes fungerar :( man hade väl kunnat beställa en pizza elelr sallad för hemkörning om inte annat, eller gjort en macka ?



Även om det kanske itne alltid känns som om det ger resultat så gör det ju det, du blir starkare, piggare och får bättre kondition så fortsätt som du gör. Du är jätteduktig !

Kramar!!

2012-05-31 @ 12:46:41
URL: http://www.missvivis.se
Postat av: LIENE

hahah, gillade hästen om vinlukten då?

2012-05-31 @ 13:31:56
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Johanna

Absolut kul, men jobbet tar mkt kraft och energi så man behöver vila med, och det blir svårt med intensiva helger.

2012-05-31 @ 16:40:36
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: kajsa

härliga bilder :)

2012-05-31 @ 20:20:38
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0