You can fall for pretty strangers and the promises they hold. You promised me everything, you promised me thick and thing.

I onsdags fick jag åka ända till Ekängen på jobb i en kommunal förskola, ligger ju ett par mil från mig. Men tur att det går buss. Jobb vart det 7:30-14. Sen var jag tjejcoach resten av dagen, fram till en 20 på kvällen. I torsdags vart det jobb på ännu en ny förskola, 9-15:30. Sen vart det en sväng på stan med Matilda och middag. I fredags jobbade jag i en 2a och sen fritids bara nya ställen att jobba på i veckan så var rätt slut. 8-14:30 jobbade jag. Sen skulle jag firat Jonas. Men han ville inte festa och behövde fixa i sin lägehet och stället jag är tjejcoach på behövde hjälp från mig. Så satt och var jurymedlem när några band spelade några timmar på kvällen. Rätt kul faktiskt.

I helgen har jag vart hos Jonas. Vi har varit ute på promenad,spelat spel, kollat film, myst, grillat för första gången i år och så har vi firat han med hans släktingar.

Idag
har jag jobbat i en 4a och på fritids 8-16, ja nya människor igen ;) Sen har jag letat sommarjobb förgäves, cyklat på motions cyklen en timme, kollat igenom mina skor,kläningar, smink grejor och hygienartiklar. Måste kolla vad som behövs köpa me till Portugal. Slängde ett par vinterstövlar, ett par blommiga converse liknande och ett par ballerina skor. Jag tar jämt sönder mina skor så skulle behöva hitta nya! Sen har jag fixat med lite andra små saker!


Trött bebis och en trött matte har den hunden.

Kommentarer
Postat av: Felicia

Du hade iaf en lugn mysig helg :)



puss

2012-03-27 @ 10:29:11
URL: http://fjaelkis.blogg.se/
Postat av: Annika

Jösses va du hinner med mycket alltid!

2012-03-27 @ 14:39:51
URL: http://bringblingtoeverything.com/
Postat av: LIENE

Tack:)

2012-03-27 @ 14:57:37
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Vivi

Låter som en riktigt busy vecka :)

Härligt att du hade en lugn skön helg med pojken då, själv hoppas jag på en lugn och solig helg denna helgen!

Kram

2012-03-28 @ 09:05:08
URL: http://www.missvivis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0