Mina sommar planer.

  • Åka ånglok med mina syskonbarn 30 juni.v.26
  • Kanalbåt med Jonas 1 Juli v.26
  • Valdemarsvik och hyra stuga med Matilda 6-8 juli. V.27
  • Prag med Jonas 10-13 juli. V.28
  • Fira Leo och mig 14 Juli v.28
  • Rom med mamma 23-27 juli. v.30
  •  Barnvakt åt Tuva och Leo v31, mån- fre? Har massor planer men inget direkt bestämt beroende på väder. Men det vi tänkt på är åka och bada i johannelund eller tinnis, fenomenmagsinet, besök på visingö, åka till en ny stor lekpark, kolla på båtar och äta glass, åka till tiveden nationalpark. Sen kanske nästan ingen av det här funkar om det regnar massor men hoppas på skapligt väder för då blir det massor roliga utflykter!
  • 9? 10? augusti v.32 planerar en avskedsfest här hos mig!
  • 20 augusti v.34 börjar jag på karlskoga folkhögskola så flyttar nog helgen innan det
  • Sen under v.27 ska jag och Carro förmodlingen ut på en dagsutflykt. Jag och Natta skulle med göra något sånt. Smultronstället blir det väl en helgdag med familjen annars kanske med en kompis någon dag. Så blir det ju såna här vanliga dagar med träning, fix, häng med kompisar, Jonas och kanske något spontant.
 
 
Trackback
RSS 2.0