Min julkalender med era önskeinlägg dag 8,9 och 10.

Inte haft tid att skriva här på bloggen så är lite efter med era önskeinlägg och vet att vissa väntat på dem så kör tre stycken nu i ett och samma inlägg.
 
Vilka är dina favorit affärer? ( Dag 8 )
Gina tricot är nog de affären som jag hittar mest kläder i och även andra snygga associarer, tycker de ofta har sjukt snygga smycken men blir att jag handlar smycken på H. M eller ur&penn oftast för att de är billigt där. Sen handlar jag skor på skopunkten oftast för de har mycket att välja på för ett bra pris. Smink brukar med inhandlas till mesta dels på H.M då jag ofta får rabatter på smink produkter och föt att de har bra erbjudanen. Sen gillar jag lagerhouse där jag alltid hittar presenter och en del snygga inrednings saker till mig själv, har även upptäckt att indiska har en hel del snygga saker. Sen älskar jag ju Gekås för där har de ju verkligen allt och gillar alla deras avdelningar!
 
Ett favorit plagg du har? ( Dag 9)
De här byxorna är från Gina tricot. Jag gillar de mycket för att de passar till mycket av mina kläder jag har och är snyggt till både kalas,fest och vardags sen har många sagt att de är snygga och jag tycker själv de sitter bra på mig så de är en favorit!
 
Ett plagg du skulle vilja ha i din garderob?
Alltså ni kan ju bara kolla på denna sida...http://www.batoko.com/collections/shop Jag älskar de söta tröjerna även om jag kanske inte skulle använda dem men de tröjorna med kors på hade jag lätt kunna köpa om de fanns i Sverige och inte var köp på nättet.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

oh spännande, hur var det? gick det bra? ska ni ses igen? Tusen frågor... :)

haha ja lite lagom med snö :)

2012-12-10 @ 21:59:19
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland

Åh vilket underbart linne! :)

SV: Ja han är verkligen superduktig! :)

2012-12-10 @ 22:22:31
URL: http://yohannafotograferar.blogg.se/
Postat av: Annika

Jag "dissar" H&M sedan de brände upp sitt lager istället för att skänka det till de behövande på Haiti ;)

2012-12-11 @ 09:28:44
URL: http://bringblingtoeverything.com
Postat av: Vivi

Riktigt snygga jeans, förstår att du gillar dem :)
Jättecoolt linne också :)

sv. Ja jag hoppas allt blir bra nu, lokal tv har också hört av sig nu, så vi får se vad som händer.

Kram

2012-12-11 @ 10:22:14
URL: http://www.missvivis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0