Min julkalender med era önskeinlägg dag 17,18 och 19.

 Berätta om din / dina största drömma? ( Dag 17 )
 Jag har flera drömmar och tror alla vet vid det här laget att jag fortfarande kämpar för min viktnedgång så att lyckas men den efter snart fyra års kämpande skulle vara en dröm. Sen är en annan stor dröm som jag haft sen jag var liten är att bada med delfiner. Något jag också drömmer om är att jobba utomlands som volontär i någon/ några månader vill göra på ett annat sätt en hur det var i Irland. Nu vill jag mer jobba med människor eller djur och hjälpa till på någon orginastion. Jag drömmer också om att kunna flytta till en ny stad när jag är klar här, jag vill fortsätta mina äventyr. Alla länder som jag inte besökt en och även städer i Sverige finns det en dröm om att åka till de. Vill ju som sagt se allt och prova på allt. Jag drömmer om att bli något viktigt och göra stor nytta, att kunna utveckla, lära ut och finnas där för andra. Jag vill sprida kärlek och rättvisa och drömen om att rädda liv kommer jag alltid hålla fast vid.
 
Berätta om en dröm/drömmar som gått i uppfyllelse. ( Dag 18 )
En stor dröm jag haft sen jag var liten var att träffa Henrik Larsson. Så sommaren 2011 vart den uppylld när jag träffade han efter en match i Landskrona. Tyvär var jag så nervös att det bara blev ett kort och inget samtal.
Sen har jag ju haft drömmen om att flytta hem ifrån och till en ny stad varit sen jag var 12 och i år gick båda upp i uppfyllelse, Helt otroligt. Att få min Hund Sandy var också en dröm som blev sann. Även då jag fick göra praktik i Irland, så sjukt häftigt!
 
En dröm stad du vill bo i? ( Dag 19 )
Ärligt talat så har jag ingen dröm stad. Jag skulle vilja prova att bo utomlands men inte hittat den där typiska drömstaden. Men städer som jag haft en speciell känsla i när jag varit där olika gånger är Landskrona, Helsingborg. Nyköping och Göteborg. Alla de städerna har jag besökt flera gånger vid olika årstider, ålder och för olika tillällen och jag har då alltid känt att här skulle jag kunna stanna kvar. Så vem vet var jag kan hamna.

Kommentarer
Postat av: Vivi

Vilket fantastiskt härligt inlägg !
MAn ska aldrig sluta drömma elelr skafaf sig nya drömmar ! :)
Kram

2012-12-20 @ 08:26:12
URL: http://www.missvivis.se
Postat av: Johanna

landskrona var ett intressant val :_)

2012-12-20 @ 11:00:57
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

sv: Ja men gör gärna det:) hoppas du kommer gilla dem:)

2012-12-20 @ 18:13:23
URL: http://patriciac.blogg.se
Postat av: Nelly

Roligt att läsa om dina drömmar ^^

2012-12-20 @ 21:29:12
URL: http://justanothermortal.blogg.se/
Postat av: Erica

Drömmar är till för att gå i uppfyllelse, och jag tror att dina kommer att göra det. Jag tror verkligen att om man vill något tillräckligt mycket så kommer det att bli så. :)

2012-12-21 @ 14:12:53
URL: http://faithhopelove.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0