The way that you walkin', the way that you talkin. You're the one I wanna spend this night with.

De senaste dagarna har jag haft lite otur tycker jag. Hade feber i tisdag när jag kom hem från jobbet och ändå ondare i halsen så blev ingen träning då. I onsdags hade jag också feber men var barnvakt åt Alexander och han är ju så snäll så det var mest att prata lite med honom medens jag låg i soffan och tittade på tv. Orkade inte vara hemma sen heller så drog in till stan för att fixa ärenden på banken och arbetsförmedlingen sen blev det shopping och käk med Ella. Men var bara där i en tre timmar så jag kunde vila mer på kvällen sen.

Igår var det ingen bra dag alls. Vaknade 07:30 på morgonen och var helt borta. Hade lågt blodsocker och grejen var att jag skulle ju börja jobba då. Så fick ringa jobbet i panik men det var lungt allt så jag kom dit vid 9. Hade ju kunnat vara där tidigare om inte bussen tog så lång tid och det spö regnade ute så jag inte kunde gå från stan till jobbet utan fick vänta på bussen i 20 min..Sen hade vittras förskola ringt mig om jobb i nästa vecka men hade inte mobilen på mig. Så när jag ringde upp dem senare sen så sa de att de precis hade fått tag i en anna vikarie efter de ringt mig. Så missa jobb tråkigt nog. Men gör inget nu idag, för fått jobb på barnens hus istället:)

Idag har jag med jobbat 10:30-17. Gick bra och och var kul. Är ännu mer snorrig nu och har lite feber så hoppas att sjukdoms oturen släpper nu. Jonas är här nu också så vi ska titta på idol.


Bild på söta Alexander som togs i söndags.

Kommentarer
Postat av: Rebecka'

sv: aa, visst gör dem :/ hittar du på sånhär Fredagskväll då? :)

2011-09-23 @ 20:41:16
URL: http://rebeckalicious.blogg.se/
Postat av: sarah

ohh vad tråkigt :( Jag önskar att jag hade lätt för att gå ner! som vissa andra har

2011-09-23 @ 22:58:56
URL: http://sarahceciliacollin.blogg.se/
Postat av: M*

- gud vad söt! kram!

2011-09-24 @ 00:44:34
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: Annika

Hoppas att det blir tur idag!

2011-09-24 @ 13:35:18
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0