My sugar sweet is so attainable.

Igår jobbade jag 8-15 på korallen. Sen vart det stan med Ella och Devin. Vi kollade runt lite och jag shoppade. Sen käkade vi och snackade en massa. Va en efterlängtad träff och var mys!

Idag skulle jag jobbat på tjejdagen, girlpower. Men vaknade och var jätte varm i hela kroppen och va jätte hes. Hostade en del med. Eftersom jag skulle vart där i nästan 10 timmar och jag vet att jag själv skulle haft otroligt svårt att bara stannat där en stund så valde jag att strunta i det helt för min egen skull. Så vart iväg en sväng idag och spelat minigolf och vart vid ankdamarna med Jonas. Det blir en lugn kväll ialf. Har ont i huvudet och är jätte trött. Så allt i min kropp mår väl inte så bra.

Bilder på det jag shoppade och från den här dagen kommer senare.

Fem år gammal bild på mig och Ella.

Kommentarer
Postat av: Madeleine

SV: Så ligger det till :) Har du haft en bra dag?

2011-05-07 @ 20:51:54
URL: http://madeleinefroberg.blogg.se/
Postat av: Ella

<3

2011-05-08 @ 23:36:43
URL: http://gabriellis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0