Kläder för sommaren.

Så sööööt är den! 99 kr från H.M


Byxdress 249 kr från H.M fick dock byta storlek efter kortet togs och jag provat den hemma, Lite för stor och pösig var den. Inget bra kort, så snyggare i verkligheten ska ni veta.


Hängselshorts gina tricot 249 kr


Linne 129 kr gina tricot. Borde bytt den här till en storlek mindre egentligen.


Lite ångest över att jag shoppade allt det här föra söndagen och att jag nu är i princip pank. Men har bara ett par shorts, knappt några linnen och de flesta kläningarna jag har är 2-5 år gammla. Så lite kul att få nytt. Dock så måste graderoben städas. Ut med vinter kläderna och in med sommar kläderna. Har inte så stor koll på om jag kan behöva mer saker faktiskt.

Kommentarer
Postat av: En blogg om Kevin

Haha, älskar linnet längst ner :D

2011-05-24 @ 14:50:53
URL: http://tusenniohundraelvadagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0