En liten lista.

Favoritcafé: Tror inte jag har någon favorit..Är ingen person som fikar speciellt ofta.
Favoritplagg i garderoben just nu: Är trött på alla mina kläder så har inget faktiskt.
Mitt rum kan beskrivas som: Litet, fult och stökigt! Hatar det men ingen ork eller pengar till att göra om.
Mig själv med tre ord: Snäll, knäpp och enivs.
Jag tränar: På gym, kör olika kondiotons och styrke övningar.
Jag ville bli när jag var liten: Jag ville rädda värden! ;)
Nu vill jag bli: Jag vill ta hand om människor som hamnat snett och de som behöver en "vän" Jag vill fortfarande "rädda" världen!
Humör just nu: Trött!
Är det nåt du absolut inte äter: Ärtsoppa, blodpudding. Alltså kan skriva ett helt inlägg om massa äcklig mat:0
Hur många kuddar sover du med: Två oftast.
Sparare eller slösare: Både faktiskt, men har blivit en mer slösare på sista tiden...:/
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Ska jag svara ärligt om vad jag känner just nu så säger jag inga!
Största svaghet: Förlåter jämt alla och låter folk köra med mig..
Har du en besatthet? Biter på naglarna gör jag ibland.. Äckligt är det!

Kommentarer
Postat av: LIENE

sv: tror de menade hela Sverige och att de hade planer att inte ta tillbaka chipsen, men jag tror jag ska börja få folk att skriva till de att chipsen ska börja tillverkas igen:D för det är ju möjligt om iaf flera hundra vill det.

2011-06-12 @ 09:47:45
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: milena malmros

sparar denna listan :D bra att ha när man inte vet vad man ska blogga om :P

2011-06-12 @ 12:06:19
URL: http://milenamalmros.blogg.se/
Postat av: Annika

Hahaha vilken gullig lista!

ps: skriv gärna din mailadress (där man ska skriva mailen) när du lämnar en kommentar för säkerhets skull ;)

2011-06-12 @ 15:29:08
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: haft en bra helg?:D

2011-06-12 @ 16:01:40
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0