På väg till Landskrona och nya äventyr.

Misommar vart rätt okej. Jag var aldrig laddad inför midsommar, så känns inte riktigt som jag missade något. Visst tråkigt att inte få träffa vänner som man inte umgåts med på länge. Men hade känts väre om man planerat att åka bort eller göra något mer speciellt. Vart en myskväll med god mat, snacks och film med min Jonas istället:)

I lördags gjorde vi inte så mycket, film,tv och spel. Försökte bara vila upp mig. Men igår vart det ialf att sitta ute och njuta av solen. På kvällen blev det att kolla på film igen och packa. Nu hoppas jag att ja kommer må bra på resan nu när jag försökt vila upp mig under helgen.

Sitter egentligen på väg till Landskrona nu. Det här är bara ett tidsinställt inlägg. Ska ha åkt vid 9 imorse. Kommer hem på torsdag kväll igen. Har gjort lite inlägg. Så bara att ni fortsätter att titta in här någon gång per dag så har ni något att läsa ialf. Hoppas ni får en bra vecka! Puss


Turkiet 05.

Kommentarer
Postat av: Sadia

jättefin bild :)

2011-06-27 @ 12:24:14
URL: http://sadia.blogg.se/
Postat av: Annika

Åååå va roligt med nya äventyr!!!!!!!!!!!

2011-06-27 @ 14:02:24
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0