Singoalla blåbär&vanilj. Gifflar hallon&vanilj.

I onsdags när vi hade lite kalas för mig hade vi köpt hem singoallas blåbär&vanilj kex. De är nog rätt nya. Tror jag smakat dem hemma hos Jonas för några månader sen och då hade de nyligen kommit ut tror jag. I vilket fall så är jag inte så förtjust i blåbär. Men tyckte att det här va jätte goda. Så de kan jag rekomendera.

Sen har det ju kommit ut en ny smak i gifflar med hallon och vanilj. De va inte så jätte goda enligt mig. De funkade men är inget jag skulle köpa igen. Finns annat som är godare,. Dock så är jag kräsen när de gäller alla bullsorter. Så ni borde prova ändå. Det va ju inte äckligt liksom.


Kommentarer
Postat av: HENNY

Vad gott med gifflar, var den smaken god? :D

2011-07-23 @ 16:04:22
URL: http://hennys.se
Postat av: ' Saveu ♥ Musiken, Fobin, Livet

låter gott :O

2011-07-23 @ 21:56:23
URL: http://saveu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0