Första inlägget 2011

Jag överlevde nyårsafton och har haft fullt upp de sensate dagarna. Har kort från fem olika tillfällen att lägga upp så mer bild inlägg lär komma! Kan berätta lite kort om vad jag gjort det senaste dagarna ialf.

Torsdag kväll: Vart ju att fira Ronja och otroligt nog vart det en lugn kväll, inte så där onykter eller flamsig som det brukar bli när vi umgås. Mer djupa samtal liksom, men vi börjar väl bli vuxna med? Mysigt, kul och efter längtat va de ialf!

Fredag: Fixade massor på dagen sen efter 18 någon gång så befann jag mig hos Sofia och Henke. Där vart det buffe mat! Massa gott åt med en massa härliga tjejor också. Sen runt åtta börja festen dra igång och mer trevligt folk börja komma. Fick vara kvar där till ett sen så tröttnade nog Sofia och Henke på oss;) Så vart det att dra till stan med några av de som var kvar för att käka och sen dra hemåt. Var hemma runt tre.

Lördag:
Vart att åka till Oxelösund rätt så skapligt för att fira Tuva sen sov jag och mamma över där.

Idag: ( söndag) Har vart i globen på disney on ice med Tuva, mamma och bror. Va jätte kul! Så kom hem för en stund sen helt enkelt :)

Bilden är från nyår 09 alltså så vi firade in 2010!

Kommentarer
Postat av: Sara - Only me

sv faktiskt xD

haha sj ?

2011-01-02 @ 17:45:45
URL: http://ssasas.blogg.se/
Postat av: Anonym

SV: Vilka affärer går du på när du handlar på rea då?

2011-01-03 @ 08:57:26
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Becca

sv: jag har väl haft en 5-6st och de har bara vart skit.. hade en som va bra men hon slutade och försvann och sen dess har det vart hopplöst.. de där med förtroende och att hela tiden börja om från början är ju hopplöst.. :(

2011-01-04 @ 14:46:33
URL: http://myranstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0