♥ Dag 25 – En första.

Nu har jag glömt bort det här igen, så dags att skriva klart den här listan nu. Jag tycker ju det är kul men glömmer ju bort den bara:P

Ja men vad ska man berätta om då? Jo det får bli om min första bästa kompis.

Hon heter Sara och är lika gammal som mig, flyttade in på samma gård som mig när vi var 5, 6 år? Vi blev gensat bra kompisar och lekte en massa lekar tillsammans. De handlade alltid om att vi rymde hem ifrån och var bråkiga ungar. Jag va nästan alltid kille, ville ju vara kille när jag va liten. En gång stack vi iväg utan att säga till också, va nog borta rätt så länge för Saras föräldrar letade efter oss. Vi brukade även sova över hos varandra och hade vädligt kul.

Men när vi skulle börja fyran så flyttade Sara och hennes familj till ett annat samhälle och bytte skola. Vi pratade i telefon och brevväxlade, hälsade även på henne. Men med tiden tappade vi kontakten. Dock så har jag stött på henner på stan och pratat med henne på internet. Så nu idag har vi ialf lite koll på varandra och när hon kommer hem från sin utlandsutbilning och resa så ska jag se till att vi ses :)

Jag är den där kräsligt fula tjejen och Sara den söta :)


Kommentarer
Postat av: shorty & myzan

Hejsan!

Nu är vinnaren av DAGENS BLOGG uppe, kika in och se om det blev du :) kram kram

/Shorty&Myzan

2011-01-24 @ 12:43:13
URL: http://shortyochmyzan.blogg.se/
Postat av: Emmie

sv: Okej :) Idag ska jag städa klart det sista här hemma och sen är nog dagen slut.. haha :P Allt väl med dig idag då? :)

2011-01-24 @ 13:47:01
URL: http://emmiev.blogg.se/
Postat av: josephine

sv: tack :D allt bra ? kram

2011-01-24 @ 15:55:23
URL: http://joseephiines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0