Torsdag förmiddag.

Nu på morgonen har jag vart på UM för att fixa nytt recept och sen på AF för att lämna in papper, så hoppas pengarna kommer i december nu!

Igår va jag även iväg och handlade med mamma, mat och grejor till hushållet och på kvällen så spelades det match. Det blev 1-1, va va så nära att vinna. Men som vanligt så står inte turen på våran sida. Men kul att vi inte förlorade ialf:)

De säljer ut massa av Bobby,s produkter på Rusta och vad man har hört så ska det ju vara jätte bra produkter. Mamma tyckte att jag skulle köpa något. Så blev att köpa vax.. Haha aldrig användt det, använder ju knappt hårspray eftersom mitt hår redan är så trasligt och slitet ändå jämt. Men kul att prova något nytt, nån gång... Kostade ju bara 20 kr!

Sen en ögonpensel, för den jag använder nu är ju inte så bra, är ju ingen riktigt ögonskugge pensel heller egentligen som jag har..Men denna hittade jag ialf på Maxi för 15kr


Kommentarer
Postat av: emelie

svar: tihi jaa :)

allt bra med dig idag?

2010-11-25 @ 12:58:11
URL: http://nakenkaktus.blogg.se/
Postat av: pauli♥

på rusta? åh då måste jag dit ;)

2010-11-25 @ 14:42:44
URL: http://paulinabladh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0