♥ Dag 1 – Presentera mig själv.

Mitt riktiga namn är då Kristin Samuelsson. Jag kallas för Chris av de flesta i min omgivning och det har jag gjort sen jag var 13 år. Jag är född den 18 Juli 1990 och är alltså 20 år. Just nu är jag arbetslös men utbildad som barnskötare. På min fritid umgås jag mycket med kompisar och tränar bland annat på medely (gym, simhall.) Just nu spelar jag även innebandy match en gång i veckan med ett korpen lag. På helgerna är jag oftast med min pojkvän. Jag har varit en stor festprisse men har dragit ner på det, vilket är klokt. Men älskar fortfarande att gå ut på krogen för att dansa och träffa folk. Jag är en väldigt social tjej, som inte är det minsta blygg. Jag älskar att skratta och får gärna andra att skratta. Jag är även väldigt envis av mig och ger inte gärna upp. Jag har en förmåga att alltid tycka synd om andra och tänker på andras mående i första hand. Ja så jag är ganska generös och omtänksam av mig med. Många av mina vänner skulle  även beskriva mig som rolig, galen och snäll. Det är sånt jag ofta får höra. Min stora idol är Henke Larsson och det har han varit i 10 år nu. Jag har inget favorit tv program då jag knappt ser på tv och heller ingen favorit artist då jag lyssnar på väldigt blandad musik.

Jag skulle väl kunna skriva ännu mer, men blir lite mycket då. Mer lär väl komma  mer i efterhand och om ni kollar i kategorin Lite mera jag så hittar ni säkert saker ni inte visste och som jag inte nämner i det här inlägget

92,93?

05

06

07

08

09

10


Försökte ta med en blandning av bilder och såna jag kanske inte visat förut. Aja hoppas det duger :)

Kommentarer
Postat av: Kulan

Anmäl dig gärna till Månadens Bästa Blogg hos mig =)



Vinnaren kommer bli länkad på en av de tolv största bloggarna i Sverige och få en fin present på köpet, värde över 1200kr!



2010-11-25 @ 00:22:38
URL: http://kulansplace.se/
Postat av: Anna is the shit!

varför sådär!?

jag mår sämst.

2010-11-25 @ 06:12:30
URL: http://litentorkel.blogg.se/
Postat av: cindy

jaa =)

skynda på med frågestunden på bloggen, för den är snart avslutad !:D

har det bra puss !

2010-11-25 @ 08:29:07
URL: http://ladybui.blogg.se/
Postat av: emelie

svar: hehe ja, det är inget vidare alltså :/

2010-11-25 @ 09:13:35
URL: http://nakenkaktus.blogg.se/
Postat av: ROBINA ^^

okej, brandkvinna får det vara :) okej.. trist det! .. Men haft en bra start på torsdagen så? =D

2010-11-25 @ 10:13:39
URL: http://refflan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0