Så här träffades vi.

Fick en förfrågan om jag inte kunde berätta om hur gammal min kille var och om jag inte kunde skriva om hur vi träffades för det skulle vara intressant.

Tyvär så va den här frågan från en anonym men får hoppas att du läser min blogg igen så att du ser att jag svarat på din fråga :)

Min pojkvän heter Jonas och är 20 år. Han fyllde 20 den 20 mars. Alltså född samma år som jag fast jag fyller dock den 18 Juli.

Det va så här: Jag satt vid datorn och kollade runt, det va dagen innan nyårsafton 2008. Jag såg en bild på framsidan av bilddagboken som innehöll massa pengar och jäger. Jag som hade tråkigt klickade på bilden och skrev " men oh nice med jäger" Jonas svarade på kommenataren och vi började snaacka lite sen byte vi msn och fortsatte snacka. Dagen efter nyårsdagen alltså den 2 Januari sa han åt mig att jag kunde komma till han om jag ville för jag sa att jag nyss hade kommit hem från bion med mamma och inte visste vad jag skulle göra resten av kvällen. Men jag åkte aldrig dit. Kvällen efter hade min kompis somnat i min säng så jag satt och prata på msn med bland annat Jonas han tyckte det va kul att min kompis hade tagit min säng och sa att jag fick komma om jag ville. Jag sa att jag inte kunde det men att vi kunde ses dagen efter. Den 4 Janauri loggade jag in på msn och Jonas skrev då.. Jag vet att jag skrev till han: " men när kommer du och hämtar mig då? " Han frågade om jag vågade ses? Jag svarade ja oblyg som jag är så han tog mitt nr sen bestämde vi tid och plats för han skulle hämta mig. Dock trodde jag att allt detta va ett skämt och jag trodde inte han skulle komma. Men min kompis sa åt mig att packa en väska med lite grejor för skulle till min syrra innan. Sen när jag är hos min syster så får jag ett sms att han är där. Jag svarar inte för tror bara han skämtar sen ringer han. Jag frågar ut han om hur det ser ut bara för att ta reda på om han verkligen va där. Så jag får gå ut och möta han och ja där stod han. Jag fatta inget och tänkte oj fan vad seriös han är! Hur ser jag ut?? Shit? Aja fan tur att jag kan snacka. Så följde med han hem på söndag kvällen och va där till tisdag morgon så börjar vår historia. Finns mer att berätta om vad som hände efter det här men börjar med det här!

Här hade vi bara varit tsm i en månad och två veckor ♥



Mer fråger? Fråga på! Jag svarar :)

Kommentarer
Postat av: Haedil *HUMOR BLOGG*

haha det kan man säga :)

2010-05-16 @ 23:25:33
URL: http://crazyhumor.blogg.se/
Postat av: emelie ' ♥

sv: Åh, tack så jättemycket, supersnällt! :) du är en ängel, jag ska nog lyckas få ihop nåt bra mha det här ;)

2010-05-16 @ 23:45:37
URL: http://bbahemelie.blogg.se/
Postat av: alex

svar: Ja det är jag som är kissies stalker, är ju kompis med henne och hon är helt underbar. Vi är lite likadana faktiskt.

2010-05-16 @ 23:57:13
URL: http://stockholmshetaste.se
Postat av: 17år och blivande mamma

ååh va underbart det där låter! :') jag vill höra resten nu på en gång! :D

2010-05-17 @ 00:01:43
URL: http://ullasara.blogg.se/
Postat av: Caroline

Ni är för fina :) <3

2010-05-17 @ 12:23:44
URL: http://wgpstable.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0