Tillbaka.

Hej allesammans nu är jag hemma igen eller har varit det sen i fredags kväll.Va hemma vid 22 på kvällen och då vart det att packa upp sen hoppa i säng eftersom tiden skiljer sig sju timmar så va man inte långt ifrån att varit vaken i ett dygn! Man sov väldigt dåligt i Kina, hårda sängar, mycket liv utanför och ovan med tidsskillnaden. Så igår art det tv/film och sen halvsov jag. Jonas och jag hamna redan i säng vid 20 tiden. TRÖTTA! Orkar inte berätta massa om Kina nu eller lägga upp bilderm det kommer så småning om. Hade ialf det både bra och dåligt. Mådde ganska dåligt för hade jätte högt blodsocker hela tiden så va extremt trött och hängig, hade även ont i kroppen som  man får när de ligger högt en längre tid. Dessutom så blir man på så dåligt humör. Men visst va det en upplevelse och jag har fått vara i ett nytt land och fått se så mycket fina och häftiga saker! :)


Idag har bror med familj och syster med familj varit här. Va meningen att vi skulle besöka farmor, fick aldrig göra det innan Kina resan för att hon hade ett virus som smittade då. Men imorse somnade hon in. Jag kunde inte hålla tillbaka tårarna när mamma kom in och berätta och det kan jag knappt nu heller. Hon va den sista jag hade kvar av mina mor och far föräldrar. Ville ju säga hej då! :( 

Vila i frid älskade farmor ♥


Julen 07



92, 93?






Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Har du haft det bra på resan då? :)

2010-03-09 @ 06:45:59
URL: http://slipsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0