Rebecca's place

Nu åker jag hem till Rebecca och sover där, mår inget bra fysiskt tror jag har ett virus i kroppen som håller på att bryta ut men prat med en fin vän får en alltid att må bättre ♥


Bilderna är knas,lite kärleksfulla gamla och jätte seriösa ;)

05




06




Det är såna stjärtar vi i hemlighet egentligen gillar :0 

Brända popcorn är vi mästerliga på!




Choklad pannkakor som Rebecca lurade mig att det hette första gången vi skulle köpa dem under sommaren 05. Lite pinsamt när hon i kassan inte fatta vad jag mena och jag sedan såg Rebecca stå och flina men skratta långt efteråt vart det!

De här är från sommaren 08 när vi var och fikade på ett annat ställe :)




Sista bilden på oss tillsammans sen sluta vi ta kort tillsammans som jag verkar ha gjort med alla:P




Skulle kunna berätta massa tokiga saker vi gjort men det gör jag inte nu, har redan låtit henne vänta i för länge på mig så vi hörs, puss!

Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Jag kan fredag och torsdag också, men beror på vilken tid..

2010-03-16 @ 17:40:41
URL: http://slipsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0