10 skäl till varför jympa är som sex

1. Man kan göra det själv för att hålla kropps-funktionerna i gång,

men det är mycket roligare med en partner. Om man gör det i grupp

kan man lära sig nya saker man aldrig skulle komma på själv.

 

2. När man gör det i stadsparken förgyller man dagen både för sig

själv och för dem som tittar på.

 

3. Som kille går man ut stenhårt, ger järnet och känner sig

som en kung när man är klar. Så snegla man på flickan brevid och

hon ser märkligt nog inte alls imponerad ut.

 

4. När du hör att Nisse gör det varje dag säger du något i stil

med"kan inte vara nyttigt", menegentligen är du bara djävulskt

avundssjuk.

 

5. Ibland testar du något nytt och dagen efter är du stel, öm och lite

nöjd med dig själv. När kollegan frågar varför du är stel svarar du lite

svävande: "Ah, du vet...träningsvärk".

 

6. Det är bra om du involverar din partner så att han/hon känner

sig delaktid, annars kan det ibland ha en negativ påverkan

på ert förhållande.

 

7. Ju oftare du gör det, desto bättre blir du på det,vilket uppskattas

av både dig själv och de du gör det med.

 

8. Du inser att det är helt naturligt att dina föräldrar gör det och

att de tycker det är lika roligt som du. Du bara föredrar att inte

visualisera det.

 

9. Redan i dushen efteråt blir du sugen på att göra det igen.

 

10. Om du gör dig illa när du gör det kommer du att kalla

det för en idrottsskada.

 

 

Ni som känner mig fattar nog redan att jag garva när jag lästa den här listan. Men visst va den lite kul? ;)


Kommentarer
Postat av: E M A

ont i halsen och feber:p

2010-03-23 @ 21:30:58
URL: http://whatabeautifulworld.blogg.se/
Postat av: Lexie

nej, min är inte speciellt dyr och vi köpte den när lägenheterna var som billigast :) hyran ligger runt 2000 i månaden :)

2010-03-24 @ 07:28:31
URL: http://alexandrasbilder.blogg.se/
Postat av: Maria - livet i Milano ☆

nej min faster bor här också =)

2010-03-24 @ 09:12:15
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: sofia

Din blogg är verkligen superfin :)

Kika gärna in hos mig!

2010-03-24 @ 10:01:58
URL: http://sofiasphotos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0