En jätte trött tjej.

Nu är jag äntligen hemma. Vart att åka hem ifrån vid halv sju imorse och kom hem vid sju nu ikväll! Alltså vart borta i ungefär 12 timmar.. Lite mer ^^ Vart att börja jobba på boendet som jag ska jobba på sen behövdes det folk på min gamla praktik plats så vart att ta en promenix dit och  jobba några timmar sen tillbaka till boendet för att hämta min cykel. Sen cyklade jag ner mot stan för att gå på kurs/möte som jag va tvungen att gå på för att kunna jobba. Cyklade lite vilse. Men hittade till slut!:) Så va där i några timmar. Slutade vid 17. Så jobbat i 10 timmar idag. Sen cyklade jag bort till vårat ute bad eftersom simhallen är stängd så simmade jag där en timme. Sen cyklade jag hem. Så fått massa motion idag. Är verkligen super trött nu. Men tjänat en hel del pengar idag så ska väl inte klaga :)


Jag vet att jag är frän ;)



Kommentarer
Postat av: » P H O T O L E N S

SVAR: Rätt okej, årsbästa i allt - dock inga rekord, men nöjd ändå! ;)



Lust att delta i en fototävling med temat SOMMAR på min blogg? Kika in för mer information. :)

2010-07-06 @ 19:50:30
URL: http://photolens.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv; jag var det ofta när jag var yngre,men inte längre.



<3

2010-07-06 @ 20:20:06
URL: http://beautymadeleine.com
Postat av: jenniifer - fotografi

sv. taack! min syster :D

2010-07-06 @ 20:41:46
URL: http://jenniifer.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0