Om man orkade.

Ja om man orkade att ta vara mer på livet som man borde. Igår va jag på praktik dödstrött som jag var när jag kom hem föll jag ihop i sängen och sov i mer en två timmar. Städade lite på kvällen och ja dagen var slut. Idag va det menat att jag skulle vara med Ella men hon fick ställa in för hennes son hade blivit sjuk. Jag tänkte då åka in till skolan för att fixa busskort eftersom mitt blev stulet på mellandagsrean! Sen åka till gymmet och träna men jag somna om och sov till fyra? Jag kunde då tagit mig i kragen och åkt till gymet efter lite mat men satte mig framför tvn. Jag kunde börjat träna nu hemma. Men ligger här och har ångest för att jag inte gör något vettigt och har ingen lust för att träna. Vilket spännande liv jag har.. Hmm verkligen..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0