mma är kul!

I fredags va jag och testade på mma alltså en kampsport. Fick prova lite styrke övningar, sparkar, slag och olika tekniker för att få ner den andra eller för att få den att ge upp. Fick köra mot min lärare och hon vart lite galen.


Hon:
Tänk på skolmaten, tänk på dina duma lärare i mellanstadiet.

Hon igen: Oh fan det va ju krut i dig, hårt du slår.

Jag: Men klart du ska få igen för alla sena dagar då jag fått kämpa på dina lektioner.

Sen när hon kör....

Hon: Men jävla elev du är en riktigt jobbig en, hahah!

Jag: Haha äsch tänk på rektorn

Jag: en stund senare: Oj vad hårt du slår nu, du gillar inte den där rekorn va?

Hon: Nej han ska dö.. Nu är han död!

Hon: Nej jag bara skojja!


Sen skratta vi allihop, härlig är hon och svettig och trött blev jag men jäklar vad kul det va! :)






Det är inte lika farligt som det ser ut. Han som jobba  där vi var berättade att om den som låg ner fick ont så klappa den på den andra och om den inte sluta då så fick den personen aldrig mer vara med i en tävling och det var störe skador hos äldre som körde curling en oss de som körde mma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0