Kärlek och Skratt är den bästa medecinen.

En trevlig kväll innehållande bowling, och lite dickande på krogen med galna och fina människor, mars 09. Jonas och Tommy på bilden.





I sommras var jag i bulgarien med Irini. Vi hade så sjukt kul! <3




Jag, Bine och Steffi sommaren 07, massa kärlek till dom två! <3

.

Firade ronja när hon fyllde 18 08. På bilden är det Emma, Mikaela och Ronja Underbara tjejor <3




Firade barndomsvännen Nazanin när hon fyllde 18, januari 08.




Bine, Steffi och Jossie, sommaren 08.  Sjukt härliga är dem <3




Jag och Hanna sommaren 07 när vi grillade hemma hos Steffi.




Jag och Carro hösten 06 och vi har alltid så kul tsm! <3



Har en hel del kärleksfulla och glada bilder men blir så mycket om jag ska lägga upp alla så får blir dom här så länge så kan det komma mer senare. Jag vet att de flesta är gamla men det va för att jag va så mycket bättre på att ta bilder för, men kanske kan hitta lite mer bilder från 09 ialf :)

Kommentarer
Postat av: Cecilie - Bloggvärldens mest musikfyllda blogg

sv: Ja snön vill ju aldrig försvinna.. :(

2010-01-26 @ 16:16:09
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/
Postat av: Krycklina - mitt liv på krycka!

Sv; Haha ;D, inte så mkt :P sj?

2010-01-26 @ 17:12:34
URL: http://krycklina.blogg.se/
Postat av: Julia [ Fotobloggen ] ♥

joodå det är bara fint :)

själv då ?

2010-01-26 @ 17:37:35
URL: http://annorlundajulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0