Jag är med och tävlar om en super fin goodiebag!

Jag är med i en tävling som Julia berg har. Det är jätte fina priser som är värdefulla och jag skulle bli super glad om jag vann. Vet att chansen inte är så stor men jag förlorar ju inget på att vara med och tävla men ni andra kan ju hålla tummarna för det eller slänga in en kommnetar och önska mig lycka till för om jag vinner  så ska ni få se på glädje tårar. Om någon skulle vilja ha något av detta så skulle det inte va några problem att fråga mig för jag gillar ju att skäma bort mina vänner. Men först måste jag ju vinna ;)



Vinstlista:

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.

Vinn till dig själv eller varför inte till någon utav dina nära och kära.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt och då är det bara radera den hära kommentaren om du vill :)



Ha det bra//M

2010-01-19 @ 23:19:09
Postat av: Sandra

En tjej från Nyköping vann det där, jag läser hennes blogg!

2010-01-22 @ 13:50:50
URL: http://monstermorsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0