Jag är med och tävlar hos Millah.

Jag som aldrig brukar tävla, tävlar idag igen men som sagt det kostar ju inget ;) Fick en kommentar av tjejen jag tävlar oss att just hon hade tävlingar så tänkte att jag lika gärna kunde testa. Hon har flera olika tävlingar, så kanske finns det något ni skulle vilja vinna? Här kan du gå in och kolla på tävlingen som jag deltar i, skulle vilja vinna ett armband från den här sidan. 

Har sagt att jag skulle vilja vinna detta armband! :)


Sen är jag med i en till tävling som Millah håller i då man kan vinna presentkort från denna sida. Fanns några fina och cola bamuskålar där som lockade så får hoppas på att jag lyckas vinna :)Sen tävlar jag även om att vinna eyliner och ögonskuggor från den här sidan, så håll tummarna för mig ;)

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Tycker också hon var väldigt söt innan några operationer. Hon ser lite väl plastig ut nu.

2010-01-20 @ 22:43:34
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0