Glass

Jag hinner med ett till inlägg innan jag sticker, bussen går om 20 min och jag är redan klar.

I söndags hade vi ju ialf efterrätt och då hade vi bland annat glass. Jag är inte så förtjust i glass så äter det därför inte så ofta heller.


Gräddkola: Tyckte den hade en dålig smak och alltså inte smaka så mycket, inget jag skulle köpa så därför kan jag inte rekomendera den heller.

Knäck: Den var godare men hade också en ganska tunn smak, men den kan jag ialf rekomendera lite om man gillar glass. Så kan den vara värd att testa på.





Vet att när jag fyllde 18 så hade jag glass till efterrätt och mina kompisar och jag älska den glassen, får se om jag kan hitta en bild senare någon gång.



Hoppas jag hjälpt någon glass sugen människa nu och att den fått svar på vad den inte ska köpa. Eller så blev någon jätte glad för det är sån här glass som är god? :)


Fråga till er läsare: Vad gillar ni för glass? :)

Kommentarer
Postat av: Madde

hehe jo jag är expert på att tjat ut låtar :P

2010-01-28 @ 13:46:00
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Julia [ Fotobloggen ] ♥

ja det är inte roligt.

bara kallt:(

2010-01-28 @ 16:34:52
URL: http://annorlundajulia.blogg.se/
Postat av: It´s you and me baby !

Allt bra med dig idag ? :)

2010-01-28 @ 18:40:57
URL: http://itsyouandme.blogg.se/
Postat av: Caroline

Haha Chris. Glas är bara gått om man gör typ glassbomb a la Chris u know ;) haha

2010-01-29 @ 00:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0