För mycket nu?

Jag tror jag går och oror mig över något men jag vet inte vad, har en dålig känsla och massa tankar som snurrar. Har haft svårt att somna hela veckan och även vaknat tidigt och inte riktigt kunna somna om. Vet inte vad som är på gång för jag drömmer helt sjuka drömmar också som jag inte riktigt kan få grepp om? Hoppas det går över snart för kommer ju aldrig bli frisk om jag inte får sova ordentligt. Aja imorgon kanske det känns bättre då får jag ialf träffa en del kompisar och annat folk och så min älskling med för det ska ju bli fest :)

Känner att jag saknar Jonas så himla mycket just nu, skulle verkligen vilja va hos han nu! Men ska snart träffa Matilda blir en tur på stan och på kvällen blir det att köpa alkohol så får se om jag skriver något inlägg när jag kommer hem senare ikväll sen.


Det bästa som finns ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0