<3

På något sätt vill jag kunna förklara vad jag känner för dig. Men hur förklarar man något så stort med bara ord? Jag vill skriva något fint och något stort men hur jag en vrider och vänder på det så finns det inga ord eller meningar som är tillräckligt bra för att folk ska kunna förstå hur stor min kärlek är. Jag har verkligen fått den dyrbaraste skatten. Min Jonas får mig alltid att må bättre och att vakna upp med dig är helt underbart! Jag skulle kunna bara ligga och krama om dig i flera timmar för det känns så bra. Det finns ingen människa i hela världen som har ett så stort hjärta som du! Jag har det svårt i mitt liv nu och så som den killen hjälper mig det är helt otroligt. Han finns där och då menar jag verkligen att han finns jämt. Han har aldrig svikit mig eller sårat mig han har alltid bara varit underbar. Jag kan vara en skit ibland tjurig och envis men jag menar aldrig något illa. Alla har vi våra dåliga stunder men istället för att klaga på mina brister så stöttar Jonas mig och försöker alltid att få mig på bättre humör. Han orkar med mig fast jag inte äns gör det själv han älskar mig i alla lägen. Det är verkligen kärlek och jag kan inte säga att vi ska hålla ihop resten av livet för sånt vet man aldrig men det jag vet här och nu är att jag är så kär och glad över att jag har han. Jag älskar dig jonas av hela mitt hjärta tack för allt du gör. Utan dig skulle allt rent ut sagt gå åt helvete!









Kommentarer
Postat av: Caroline

Awh.. Är så glad att du är har träffat någon som verkligen får dig att lysa upp.



Grattis, hun<3

2010-01-13 @ 14:02:46
URL: http://bejustwhouare.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad gullig du e älskling =) blir så glad av dig <3

2010-01-13 @ 14:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0