Välkommen februari.

Så va det den 1 februari och det betyder att det är en månad närmare vår. Ja jag vill ha vår så trött på kylan, halkan och snökaoset. Dessutom är det den 26 snart. Då åker jag till Kina! Fattar det inte fortfarande men jag ska dit!

Men på tal om helgen också, har vart med killen så inte haft tid att sitta vid datorn ingen vidare lust heller. Hellre med honom faktiskt :) Fredagen va trevlig, åkte dock hem redan vid ett, märktes av att jag inte var frisk så jag mådde inget bra tyvär. Men hemma hos Nina va det kul, man ser på bilderna att ingen var särskilt nykter?! Men lägger nog upp dem vid ett senare tillfälle. Har plugg att göra nu, men skriver något senare ikväll förmodligen :)


Kommentarer
Postat av: It´s you and me baby ! - Roliga tävlingar pågår hos mig nu:)

Men åh vad gulligt o snällt sagt av dig :) Vad glad jag blev :)

2010-02-01 @ 15:44:30
URL: http://itsyouandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0