Soppa torsk!

Okej jag är inte bra på det här, ingen uppdatering igår och idag blev den sent. Men haft fullt upp!

Igår hade jag ont i huvudet på förmiddagen så fick ställa in det som jag skulle göra då, va hemma och vila. Senare på eftermiddagen träffade jag Matilda vi gick på stan. Jag köpte ett par trosor och en bh. En bh behövde jag verkligen! Sen ett sött litet rosett hårspänne.

Sen vart det att åka hem  på kvällen men blev det att åka nästan direkt igen för Linkan kom och hämta mig. När vi var på väg hem till han så blinkar plötsligt varnings blinkersen för dåligt med bensin och vi får soppa torsk mitt i en korsning. Jag börja garva! Vissa bilar stanna och fråga om vi behövde hjälp och en dam klev till och med ur bilen för att hjälpa oss att puta bort den så den inte stod precis i korsningen. Jag fick sedan vakta bilen medens Linkans kompis kom för att hämta upp han så han kunde fixa bensin. Ja jag är skadeglad av mig. Något sånt här har aldrig hänt mig förut så det va ju spännande ;)

Idag har jag annars vart på praktik, fixat en hel del grejor och handlat mat med mamma.


Det här är nog den nyaste bilden jag har på mig och Matilda och den är tagen i september 08! Vad hände med att ta kort? :0





Bilden på mig och Linkan är från föra fredagen!


Kommentarer
Postat av: It´s you and me baby ! - Roliga tävlingar pågår hos mig nu:)

mm :) fina bilder !

2010-02-11 @ 23:16:33
URL: http://itsyouandme.blogg.se/
Postat av: Melica

Sv: Du har rätt !

Det där med smink och styling ska ses som något kul och inte som ett måste! Det blir så mycket roligare att fixa sig på helgkvällar när man ska ut om man inte alltid gör det! Så tråkigt att se likadan ut på fest som till vardags !

2010-02-13 @ 14:27:38
URL: http://melicamelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0