Markoolio

Söndag igen och jag ska nog sova snart! Hade kul i fredags och träffa en hel del vänner på krogen. Min snälla kille kom och hämta mig efter tre så jag kunde sova hemma. Skönast så när man druckit :) På lördagen tog vi det lungt, kolla lite film och bara myste. Idag har vi spelat lite spel och lyssnat på Markoolio. Va faktiskt Jonas som ville. Men han är bra! Has låtar är så sjuka och roliga. Konstigt att han är en barn idol egentligen med tanke på texterna till många av hans låtar xD Han va en av mina stora idoler när jag va liten faktiskt!


Den här låten gillade jag!



Den här låten t.ex hur bra är den för barn? Undra hur mycket jag fatta av hans textern när jag va liten egentligen ;)


Kommentarer
Postat av: Jennie

hejsan :)

fiin blogg!!

hur är allt med dej?

kram

2010-02-08 @ 11:30:26
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0