Kärleks helg <3

Föra onsdagen den 10/2 så hade jag och min Jonas våran ett årsdag. Vet att jag inte skrivit något om det här i bloggen men den dagen hade jag fullt upp med annat som ni kanske sätt i ett tidigare inlägg som handla om den dagen. Eftersom det tar en timma för han att komma till mig och för mig ännu längre tid med buss till han så fira vi i helgen istället för han jobbar ju i veckorna också.

I fredags när han kom hade han med sig de här.




Sen ett presentkort på 400 kr från Gina trico. Jo hej jag blev bortskämd.
Han sa åt mig att inte bli arg på han för han vet att jag inte vill att han ska skäma bort mig. Men ändå svårt att bli arg när jag får såna fina blommor och ett presentkort på min älsklings affär :)


I lördags va vi ute och åt på Olympia här i Linköping. En grekisk resturang, så himla fin! Fick dock vänta en 30 min för att det var förseningar pgr av att folk innan hade blivit sena i traffiken. Men de gav oss cola och va trevliga och prata med oss så gjorde inte så mycket.


Det här åt jag, tog det som var billigast (A) Men det lätt gott och det va det!






Jonas åt detta och han vart överlycklig för att köttet smaka så gott och der var super gott, för jag smaka ju såklart, så ångra lite att jag inte tog det. Men det va ju dyrare och som sagt mitt va GOTT!






Efterrätten bjöd jag på och Jonas tog det här, som han tycke va gott det med :)





Min efterrätt va sjukt god! Lite väl sött kände jag när jag ätit upp den men ändå ♥







Sen såg vi på bio.




Jonas tyckte filmen var rolig och det tyckte jag med. Men jag tycker alla hjärtans dag är en överskattad dag och firar den inte så därför tyckte jag också att filmen vart lite så överdriven så den var både bra och inte :)

Den får ialf 3/5 av mig, bra skådisar va det ju ialf =)


På alla hjärtans dag tog vi det bara lungt och kolla film, spela spel och satt oh snacka hemma hos mig. Inget firande här inte, för jag fattar inte varför man ska fira det. Om jag ska nu få en present ska det va på min föddelsedag eller aa som nu kanske på våran ett års dag och inte på alla hjärtansdag som är en en bestämd dag att visa sin kärlek på?  Eller varför inte bara överaska mig, mycket gulligare! Jag vill att folk ska visa mig kärlek varje dag om de nu älskar mig och inte genom presenter heller utan genom enkla saker som sms och telefonsamtal det är fin kärlek ♥

Kommentarer
Postat av: ee

sovit, sett på film och lite :d

ge mig ett filmtips ? (:

2010-02-17 @ 16:00:43
URL: http://tiotusensoldater.blogg.se/
Postat av: Linn-Lay

joo tack :D det är toppen här med :D

2010-02-17 @ 22:35:13
URL: http://linnlay.blogg.se/
Postat av: eeee

vad gör du ? (:

2010-02-18 @ 19:56:31
URL: http://tiotusensoldater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0