En bild kan säg så mycket.

Ja de två senaste inläggen jag skrivit har inte varit så posetiva tycker jag inte. Så tänkte lägga upp lite bilder nu som ialf betyder för mig och jag tycket även att det visas kärlek och glädje på det korten. Har lagt upp några såna bilder förut det inlägget heter kärlek och skratt är den bästa medecinen och ligger i kategorin Love.

Här är ifrån sommaren 08, härliga väder, härligt folk och härlig kväll!




Om det är några som får en att skratta så är det väl ändå komiker? Kollade på Björn, Zoran. Måns och Özz, när det var i Norrköping 08.



Den här bilden är så kul! Martina ser så rolig ut men söt är hon den människan <3 Hemma hos henne lucia helgen 08.



Min brors bröllop maj 05 och ja de håller ihop en med två monsterungar i familjen också. De är så fina tilsammans
Varit tillsammans i 11 år nu! Det är om något kärlek :)




Jag ser så glad ut! Förfest innan vi skulle på gymnasie disco. Experiens 07.



Trollungen Tuva, sommaren 07.



Festa hemma hos Angelica hösten 08 och Sanne är så himla härlig! :)




Firade Bine och Jossie mars 09. Jag blir glad av att se flera fina människor på en och samma bild:)



Mycket fina bilder från sommaren 07. Här är jag och Tuva.



Den här är ialf från sommaren 08 och den bilden med mina fina flickor på får avsluta. Träffar dem inte så ofta längre tyvär.  Men jag har många fina minnen med dem och jag längtar till vi ska fira Jossie och Bine. Ni är bäst tjejer ♥



Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Det har varit en bra dag..Fika någon dag kanske?

2010-02-24 @ 06:49:59
URL: http://slipsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0