♥ Dag 15 – Mina drömmar.

- Flytta hem ifrån, det är en av mina allra största drömmar och har varit de det senaste åren.

- Träffa Henke Larsson, den drömmen har jag haft sen som 10åring och jag hopppas fortfarande på att det händer!

- Att min mamma och bästa vän ska må bättre, att se och veta att sin mamma och bästa vän lida varje dag är inte kul och därför så önskar jag och drömmer om att de ska må bätte snart!♥

Resa runt, Jag vill besöka så mycket länder och städer som möjligt i hela världen. Jag har redan besökt en del men har många, många kvar.

Bada med delfiner, det är också en dröm jag haft som liten. Det är en sak jag bara måste ha prövat på innan jag dör!

Jobba som programledare,
ja jag skulle faktiskt vilja testa på det yrket. Det verkar så kul!

Ta hand om apor och andra djur, ja kanske jobba på en djurpark för att få mata och leka med djur. Helst apor och delfiner såklart!

Det är väl de drömmarna som jag känner starkast för nu ialf. Sen så lär väl fler komma med tiden och kanske kommer jag på några sen som jag borde skrivit!


Kommentarer
Postat av: felicia

svar: jaha okej :). Vill du inte börja på teater då?

2010-12-23 @ 23:06:30
URL: http://efji.blogg.se/
Postat av: Jossan

sv: Hehe, jag kommer inte ihåg ifall jag svarade på din kommentar eller inte ;o

Men tack så mycket, det är min kompis som gjort headern åt mej fast jag som tagit bilderna, förutom två som min pojkvän tog med min kamera ;)



Vilka mysiga drömmar du har! Simma med delfiner verkar ju hur kul som helst! :)))

Hur gammal är du? :D

(förlåt för att jag skriver så mycket xD )

2010-12-26 @ 21:19:58
URL: http://josefinsunnanlid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0