Feel it.

God morgon! :) Kom hem vid 12 igår och då va jag tvungen att hoppa i säng även om jag inte kunde somna så. Men hade en super trevlig dag både med Ronja och Emma och sen va det kul att träffa Ella igen :) Nu ska jag åka iväg till praktiken, cyklar dit idag :) Sen efter det blir det stan en snabbis med Sofia. Vi ska köpa föddelsedags present :) Sen ska jag nog simma om jag inte är för trött, hostar lite nu men hoppas bara på att den är en morgon "förkyldning" Jag kan få lite sånt på morgonen ibland sen mår jag mycket bättre på eftermiddagen. Ikväll ska jag ialf plugga och städa rummet. Full upp idag också alltså. Sen kommer min pojk vid elva ikväll också :)

Men nu måste jag börja trampa mig iväg hörs framåt kvällen! :)


Jag och Sofia 06.



Kommentarer
Postat av: EN MASJÄVEL

HEJ!



Vill önska dig en RIKTIGT glad påsk :D



Kram Amanda Rieem!

2010-04-01 @ 10:30:15
URL: http://mandyego.blogg.se/
Postat av: Lexie

ja om det finns tid till det :)

söt bild :)

2010-04-01 @ 11:55:20
URL: http://alexandrasbilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0